Sacramentsprocessie zondag 7 juni 14.00 uur
De Sacramentsprocessie op het hoogfeest van het Lichaam en Bloed van Christus is een genade van de Heer die ieder jaar de deelnemers met vreugde vervult.”
Paus Benedictus XVI op 17 november 2010
De processie begint om 14.00 uur in de Josephkerk.
We trekken door de binnenstad naar de Lodewijkkerk toe.
Om 15.00 uur is daar een uur van aanbidding, gebeden en liederen.
Daarna is er wat te drinken in de tuin.
De aanbidding/biecht en de Engelse Mis gaan erna gewoon door.
